dinsdag 27 november 2007

Mobiele fietsenmaakster komt kapotte fiets halen

GESCHREVEN VOOR DE WEBSITE VAN DE GOOI- EN EEMLANDER

Lekke band, kapot licht of slag in het wiel en je hebt je fiets wel nodig. Wat dan? Even snel naar de fietsenmaker brengen, natuurlijk! Alhoewel..., het is meestal weer een pokkeneind lopen, zeker met zo'n brik in je handen.

Daar is nu een oplossing voor. Bewoners van Bussum en omstreken kunnen fietsenmaakster Annelies de Fraiture bellen en ze zal met haar busje langskomen om fietsen te repareren. ,,Kleine gebreken kan ik bij de klant thuis repareren, voor de grotere klussen neem ik de fiets mee naar mijn werkplaats en breng die de volgende dag netjes terug.''

Zitten mensen daar wel op te wachten in een dorp met vijftien fietszaken?,,Ik denk het wel. Ik ben snel, ik kom langs, ik repareer de fiets direct of breng hem de volgende dag weer terug. Het is bijvoorbeeld ideaal voor mensen die overdag werken. Ze kunnen me tussen tien uur 's ochtends en acht uur 's avonds altijd bellen."